reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Diana Kosova

Diana Kosova

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem zmeniť svet. Preto začínam od seba! :-) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

reklama

Nezaradené

Som, kto som...

Diana Kosova

Som, kto som...

  • 6. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 965x
  • 0
Kto si bez viny, hoď hokejkou či iným športovým náčiním...

Diana Kosova

Kto si bez viny, hoď hokejkou či iným športovým náčiním...

Tento článok nie je o tom, kto mal a kto nemal ísť na olympijské hry, nie je ani o hanobení výkonov športovcov, či dovolávaní sa zodpovednosti u kompetentných a ani o analýze výsledkov, preto ak hľadáte senzáciu, ďalej nečítajte.

  • 19. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 075x
  • 3
Keď nie si online, neexistuješ...

Diana Kosova

Keď nie si online, neexistuješ...

„Keď nie si online, neexistuješ..." tak známa, a tak hlúpa veta. Že to ale funguje aj v reálnom živote som sa presvedčila 1. júla v baskobystrickej MHD. Áno viem, že je to už „dávno", no sľúbila som, že o tom napíšem, tak svoj sľub plním.

  • 15. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 567x
  • 6
Môj pohľad na čoraz častejšie neúspechy v mládežníckom hokeji

Diana Kosova

Môj pohľad na čoraz častejšie neúspechy v mládežníckom hokeji

V poslednej dobe zaznamenávajú slovenské hokejové výbery jeden neúspech za druhým. Na internetových stránkach sa čoraz častejšie objavujú príspevky poukazujúce na korupciu, či protekciu v slovenskom mládežníckom hokeji, ktorá podľa nich znižuje kvalitu našich výberov a vďaka ktorej zaznamenávame na medzinárodných fórach samé neúspechy... Nepoviem, že existuje, alebo neexistuje, pretože dôkazy zatiaľ nikto nepriniesol, podľa mňa však nie je dôvodom nášho neúspechu....

  • 20. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 063x
  • 11
Naozaj si o sebe myslíme, že sme hokejová krajina?

Diana Kosova

Naozaj si o sebe myslíme, že sme hokejová krajina?

V uplynulom týždni som mala možnosť zúčastniť sa a pomáhať pri organizácii Memoriálu Ivana Hlinku - prestížneho medzinárodného hokejového turnaja hráčov do 18 rokov, ktorý sa hral súčasne v Břeclavi a v Piešťanoch. Nejdem tu rozoberať výsledky našej reprezentácie, pretože to prináleží trénerom a metodikom SZĽH. Čo mňa na tomto, inak veľmi úspešnom a kvalitne zorganizovanom, turnaji zarazilo, bol nesmierne nízky záujem nielen zo strany obyčajných hokejových divákov, ale bohužiaľ, aj zo strany slovenskej hokejovej verejnosti.

  • 16. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 986x
  • 13
reklama
Mediálna masáž menom KHL, alebo prečo sa KHL tlačí na Slovensko...

Diana Kosova

Mediálna masáž menom KHL, alebo prečo sa KHL tlačí na Slovensko...

Áno, ten nadpis ste si prečítali správne. Posledný týžden čelí slovenský hokejový fanúšik nevídanému mediálnemu tlaku zo strany tajomstvami obaleného hokejového klubu HC Lev a ruskej Kontinentálnej hokejovej ligy. Nie žeby som si nemala záujem pozrieť dobrý hokej, ale.....je to naozaj v celom tomto dianí to podstatné?

  • 20. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 136x
  • 30
Dovoľuje honba po voličovi aj hanobenie štátnych symbolov?

Diana Kosova

Dovoľuje honba po voličovi aj hanobenie štátnych symbolov?

Nedá mi nenapísať svoj názor k pokračujúcej kampani SNS, ktorá útočí na slovenských voličov agresívnymi bilboardami o strate slobody, vlasti, či suverenity.

  • 29. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 705x
  • 12
Hokejový trpaslík nesklamal, sklamali slovenskí "tiežfanúšikova"

Diana Kosova

Hokejový trpaslík nesklamal, sklamali slovenskí "tiežfanúšikova"

Slovenská ženská hokejová reprezentácia zažíva svoj debut na veľkom hokejovom turnaji a po prvý krát sa konfrontuje so svetovou špičkou. Všetci, čo sa vyznáme do ženského hokeja sme patrične hrdí a vieme koľko úsila to dievčatá stálo dostať sa až sem a zviditeľniť náš šport, ktorý tak veľmi milujeme, preto mi nedá nevyjadriť sa k výchove hokejistiek na Slovensku, aby aj tí, ktorí sa tak múdro vyjadrujú k výsledku s Kanadou pochopili, že 18 nie je veľa, ak vás vaše podmienky zaraďujú do kategórie, v ktorej by ste mali dostať 30....

  • 15. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 637x
  • 90
Leto v Banskej Bystrici 2008

Diana Kosova

Leto v Banskej Bystrici 2008

Každé ráno sa prebúdzam za zvuku cúvajúcich ťažkotonážnych strojov, niekoľkokrát do týždňa nám netečie voda, nehovoriac o tom, že na našej ulici sa vďaka prachu a špine nedá nielen dýchať, ale pomaly ani pohybovať. Už ma to nebaví. Aj to je dôvod prečo som sa vybrala s fotoaparátom do ulíc.

  • 4. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 030x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu